
Poza znajomością odpowiedzi na każde pytanie, Google jest również doskonałym narzędziem wspierającym marketing i promocję. Już od jakiegoś czasu wykorzystują je różne firmy, które chcą poprawić swoje wyniki i zwiększyć rozpoznawalność, a co za tym idzie zysk. Co warto wiedzieć o Google, by działać w sieci z najwyższą skutecznością?
Często spotykanym rozwiązaniem, z jakiego korzysta sporo przedsiębiorstw, jest Google Ads. To system pokazujący reklamy, gdy użytkownicy szukają danego produktu lub usługi. Służy do budowania i zarządzania kampaniami reklamowymi i obejmuje wyszukiwarkę Google i sieć reklamową witryn stowarzyszonych, jak na przykład różnego rodzaju blogów i portali, takich jak YouTube, Onet czy Gmail.
Alternatywą dla Google Ads jest pozycjonowanie, które jest bardziej skuteczne, ale za to czasochłonne. Celem działań SEO jest poprawienie pozycji strony internetowej na wybrane frazy w organicznych wynikach wyszukiwania. Do tego typu strategii trzeba sporo planować i myśleć z wyprzedzeniem, dlatego trudno tu o elastyczność. Jednakże dobre pozycjonowanie zapewni świetne efekty i zwiększy rozpoznawalność przedsiębiorstwa. Google oferuje mnóstwo narzędzi służących do budowania marki, dlatego warto poznać je wszystkie, by skutecznie działać na rynku.